30 nov. 2014

Dorian Popa a colaborat, de curând, cu artista Corina pentru melodia „Nimeni altcineva“, iar la începutul lunii octombrie a lansat primul lui videoclip solo.
dorian popa interviu exclusiv pe placul tau
Acum, la sfârşit de toamnă, Dorian Popa ne-a acordat un scurt interviu în cadrul căruia a vorbit despre piesa „Pe placul tău“ şi despre cum este el în spatele camerei de filmat.
traiestemuzica.ro: Ai lansat, în urmă cu aproximativ două luni de zile, primul videoclip din cariera ta solo. Cum te-ai simţit la filmări?
Dorian Popa: Extraordinar de bine, datoriţă fraţilor Richard şi Claudiu Stan. Împreună cu echipa lor, au făcut ca atmosfera de filmare să fie una „pe placul meu“.
Piesa face referinta la un bărbat fatal, sigur pe el, uşor arogant, care are femeile la degetul mic! Eu, de fapt, în realitate, nu sunt atât de nesuferit precum cel din piesă, însă asta nu înseamnă că nu mă regăsesc, pe alocuri, în versurile melodiei.

În videoclip încerci să ajungi la inima unei frumoase domnişoare, dar te lasă cu ochii în soare. Ai păţit aşa ceva şi în realitate?
Orice bărbat mai păţeşte asta şi în realitate, oricât de atrăgător ar fi.
Te consideri unul dintre cei mai sexy bărbaţi din România, aşa cum te-a etichetat presa?
Nu ştiu ce să răspund, sunt jenat când mi se adresează întrebarea asta. M-aş bucura să fie aşa, însă nu-mi place să mă laud, detest lauda de sine.
Cum este Dorian Popa în spatele camerelor de filmat şi în viaţa de cuplu?
Un chin! Glumesc! Sunt muncitor, perfecţionist, ambiţios şi iubitor.
Sursa: http://traiestemuzica.ro/

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Lasa un comentariu